Hjärtan!

 Jag älskar verkligen att ni/nån hjärtar mina inlägg! Blir så himla peppad av det så fortsätt gärna! :) Och så blir jag såklart glad av att läsa statistiken som visar att jag ändå har några besökare varje dag trots att jag inte skriver. 


Idag har vi varit på föräldramöte. Jag fick träffa Gabriels två lärare och se hans klassrum och lite av det dom jobbar med. 
Under tiden fick barnen vara med mormor så dom hade håret fint uppsatt när vi kom hem.

Nu på kvällen har jag försökt se på en ny serie, Lucifer, med Erik. Vi har sett 3 avsnitt eller så men idag somnade jag så missade mycket. Sov jättedåligt imorse för jag drömde lite dumma drömmar och inte sovit nån middag heller. Får kolla ikapp det missade avsnittet imorgon när Erik jobbar. 

Nu har jag dock ätit en kvällsmacka så nu är jag pigg igen ett tag. 
Kanske ska ta och måla klart krabban jag håller på med. Ja så får det bli.

Hej på er!

Till top