Priset

Yey! Igår kom så priset till mig! Två nya målartidningar och en STOR träask med 80 pennor i!!!! När man lyfter på locket så glider liksom översta raden av pennor upp så undre lagret syns så man kan se alla pennor på en gång. Fantastiskt fint!
 
Jag är världens lyckligaste som vann detta!! :D
Jag har inte hunnit testa pennorna än då jag höll på med en tuschbild när dom kom, men nu är den klar så ska nog inviga dom här ikväll.
Det är akvarell-pennor så dom går att använda med vatten också så jag kan leka loss lite om jag får lust och törs.
 
Idag har vi tagit det ganska lugnt. Städat lite och barnen har busat snällt med varandra för en gångs skull. Erik har bakat bullar och så åker dom bort i helgen så jag undrar just var dom bullarna ska ta vägen med mig. Jag ska försöka låta bli att äta upp alla.
Imon är det terapigrupp igen med ast-tjejerna. Jag håller på att planera om jag ska ta med mig några målargrejer. Jag tycker om att ha något för händerna samtidigt som vi babblar. Tror det får bli en av dom nya tidningarna och mina favorit-tusch, staedtler triplus fineliner. Dom är tunna och bra och blöder inte igenom papperet.
 
Just det. Gabriel tappa sin andra framtand igår så nu har han en rejäl glugg uppe. Ser ut som en typisk sexåring
 
Å så vacker färg den ungen har på ögonen. Jag älskar dom!
 
Men men, ska väl börja måla så att jag hinner lite ikväll i alla fall.
Hej på er!
Till top