Dinosar

Idag har jag varit på våran tjejträff. Alltid lika trevligt och idag blev det mycket garv. Det behövde jag. Har varit lite nere några dagar nu. Vart drygt efter en dag när jag först hade möte med ännu en ny läkare och direkt efter det hade jag träff med en för mig ny arbetsterapeut. Sen var det dags att hämta Linnea på dagis och åka med henne till ögonmottagningen. Hon passerade felfritt. Och så hade jag gympa på eftermiddagen. Detta var några saker för mycket under en dag för mig. Så jag dippa lite efter det. 

 
Idag på träffen målade jag klart den här bilden:
 

På måndag är det dags för uppföljning på sipmötet jag var på för 2 månader sen. Då får jag förhoppningsvis veta om jag kan få ledsagning eller inte. Håll tummarna för mig är ni snälla. 

Nu ska jag äta lite middag och imorgon väntar familjegympa.
 
Hej så länge!
Till top