Juli

Juli har varit en bra månad. Rätt mycket ångest men mycket mycket kul saker har vi hunnit med!!
Vi har varit på parken zoo och i Kungsör för att hälsa på svägerska med familj, furuvik har vi gjort, vi har kalasat storkusinen två gånger. Ett kalas hemma hos honom och ett på Leos och så har jag jagat massa pokemons med Belinda. Dom har event nu så jag kör hårt. Bollarna håller dock på att ta slut så jag får ta och tanka lite snart. Idag har jag varit med gästis i frostbrunnsdalen och storhandlat på hemköp. Sju proppfyllda kassar.
När jag kom hem därifrån cyklade jag till mamma och hjälpte henne få igång sitt facebook som hon klantat till det rejält med.
Här är ett axplock av bilder från månaden som gått:
Pampam fyllde år så hon fick ett krokodilspel av oss och såklart hemmabakat kort (som var mäkta imponerande ;)) Nåja, spelet gick hem desto mer
 
Dastan lika glad som alltid :)
 
Övningskryper
 
Djurparken:
 
Dom här lemurerna var helt tossiga. Jag tror dom ska få ett eget inlägg..
 
Gabriel är ju inte så förtjust i karuseller så vi fiskade ankor och han vann en söt dino
 
Furuvik:
 
Always be yourself!
Unless you can be a unicorn
Then always be a unicorn!
 
Tog några turer i den nya åkattraktionen, Fireball
 
Lurade upp mamma i denna. Det var kul ;p
 
Tror det får räcka med bilder i ett inlägg..
Nu är det snart dags att gå och sova också.
Hej så länge!
Till top