Zelda

Hej på er!

Uppdatering från igår så har Linnea hållit sig frisk. Eller ja, lite trött och hängig men det kan vi ta.
Det har varit en väldigt lugn dag. Antar att jag behöver dom också även om jag blir lite rastlös. Blev inte ens träning idag pga smittrisken :( Det var trist tycker jag men får väl ta igen det på nåt vis. 
Postis kom med inte mindre än fyra paket åt mig idag. Wish är grejer det! Min favoritapp. Vet inte hur mycket jag beställt därifrån och oftast är det bra faktiskt trots det låga priset. 
Två av paketen var av ett annat välbesökt företag. Apotea. Mer mediciner.  Dom tar slut stup i kvarten. Tur dom är gratis. 
Passade på att plocka lite pokemons på väg till affären för att hämta ut paket. 
När jag kom hem så blev det lite Zelda. Erik har skrivit ut en karta över hela hyrule så jag ska pricka i vart alla hemligheter och slott ligger. 

Nu ska jag göra mitt bästa för att ta mig till sängen. Blir sådär sent igen. Inte så sent som det kan bli men ändå. Ska upp och tvätta till 10:00 imorgon. Tidigt ;) 

Så godnatt!

Till top