To much

Hej hopp! 
Idag har jag stora lyxproblem. Jag kan inte välja bok!! Har föööör många. Kan inte välja! Och om jag nu mot all förmodan skulle lyckas välja en bok jag vill måla i, då ska jag även välja pennor och även där är det föööör många. Och ändå envisas jag med att köpa mer. Av både det ena och det andra. Det är ju så kul men jag börjar tvivla på att jag nånsin kommer lyckas måla ur en hel bok ^_^ Dagdrömmar är nog den jag är närmast att måla ur och den är halvfärdig. Haha, jag trivs ändå väldigt bra med mina böcker <3
 
Men har redan målat klart en bild idag så det får nog räcka och det får bli spel istället. Har laddat ner alla Heroes of might and magic-spel som är värda att spela :)
Det här är bilden jag målade idag, från boken Förtrollade skogen:
 
 
Idag har jag tagit ett till steg i mitt tillfrisknande också. Hämtade Gabriel själv när skolan slutade så att han slapp fritids och fick vara med mig istället. Nu ska jag göra det varje tisdag och så får vi se om jag tar mod och ork till mig att hämta Linnea nån dag i veckan också men det är längre fram. Det är ett alldeles för stort steg nu tyvärr. Jag har fått lära mig mycket om att ta små steg. Det är så svårt. Jag vill liksom att allting ska bli bra NU, helst nyss eller för ett år sedan. Jag har/har haft så dåligt samvete att dom måse vara på dagis/fritids när jag ändå är hemma men det är så verkligheten ser ut.
 
Nej spel var det. Ha en bra kväll nu alla så skriver jag snart igen förhoppningsvis :)
Till top