Städdag

Hej!
Ja hur kul kan det bli? Idag har jag städat ^^ Städat, diskat, haft tvättstugan och sånt.
 
Boendestödet drog med mig på en promenad till stan också. Och det var bra. Hade jag aldrig orkat/gjort annars och nu har jag fyra prickar på mitt fitbit :D Jag brukar ha en prick mina inaktiva dagar så detta är ju super. Blir ju några steg upp och ner till tvättstugan också.
 
Och när jag ändå var på stan passade jag på att hälsa på mamma och hjälpa henne med gatuprataren så den fick lite ny text på sig.
 
Så det är vad jag gjort idag. Vad har ni gjort? :)
Imorgon bär det av på julgransplundring i vanlig ordning. Tyvärr var det inget på galaxen i år där vi brukar vara så vi får nöja oss med stora tuna kyrkas plundring. Får man se hur den är.
 
Nu blir det lite sims innan jag däckar. 
Hejdå!
Till top