Querkles

Tjoho. Bara man delar bloggen lite på facebook kommer siffrorna på statistiken upp lite men så fort man låter det vara så blir det mindre. Känns ju tjatigt att dela sin blogg hela tiden kan jag ju tycka så jag hoppas ni lär er hitta hit ändå :)
Idag har varit en slappardag. Målat och städat lite imorse bara. Eller ja, diskat och vikt tvätt var vad vi hann med efter morgontjattret.
Sen har jag träffat min kompis Emma en sväng och hjälpt henne köra hem lite partylite-produkter. Mitt ljus jag beställt hade också kommit med i den leveransen. Och gudars vad gott det lukta! Tyvärr är det så mörkt härinne så blir inga bra bilder på hur det ser ut.
Och så kom Pikachusarna jag beställt från wish idag också så barnen blev glada, dom fick en varsin pokeboll med en pikachu i.
Nu ska jag fortsätta måla. Har precis målat klart en bild på snäckor som jag blev sååå missnöjd med men det är en erfarenhet det också. Jag fick ju ett bra uppslag på färger till en bild i querkles-boken. Det är en bok med cirklar och nummer i och så ska man välja fem färger så fyller man i dom nummer för nummer. Mörkast ska vara ett och ljusast fem. Superkul bok! Min har olika porträtt i sig. Finns med mästerverk och katter också bland annat.
Så nu ska jag fortsätta med den så jag får se vem som döljer sig på bilden. Alltid lika spännande. Det ser en inte innan om inte en tittar i facit och det gör ju en inte ;) Inte jag iaf. Inte än
 
Tjing!
Till top