Ikea

Godkväll!

Idag har jag och mamma varit och shoppat lite. Mest smågrejer men så bytte jag en del till barnens sängar.  Det var sängen längst ner som skruhålen var sneda i så den har legat sen augusti så det var hög tid att fixa det. Dom har en våningssäng och så är det alltså en extra säng under. Fattar ni. Gu vad jag babblar.  Vet inte ens vad jag vill säga ^^ Dags att sova när det här är klart. 
Så har jag varit och träffat min sjuksköterska och lagat lite god soppa med boendestödet. Sjuksköterskan tycker jag verkar må mycket bättre och ser piggare ut så vi bestämde att bara ses varannan vecka om inget ändras förstås.  Sen så har jag även pysslat lite kort som inte hann bli helt klara. Får fortsätta med det imorgon. 
Men den här är klar.  Groucho Marx:

Vet vi vem det är? Det visste inte jag.. Trökigt när det inte är någon jag känner till tycker jag. Det här är första jag gjort med färgpennor också.  Blev inte tipp topp direkt men men. Jag är nöjd. 


Imorgon vankas det promenad så bäst jag sover nu. 

Gonatt!

Till top