Churchill

Japp nu var Winston Churchill klar också. Det var varken Reinfeldt eller Mao som jag hade gissat på ^^
Det kan faktiskt hända att denna bok blir urmålad inom en snar framtid. Den är mer än halvfylld nu och jag är inne i ett flow. Nu har jag börjat på mittenbilden som är ett dubbeluppslag så det ska bli spännande.
 
Annars så har dagen varit ganska busy. Började med ett besök hos min sjuksyster som jag träffar en gång i veckan. Det brukar oftast bli känslosamt, så även idag så var rätt slut av det. Sen när jag kom hem lagade jag mat med boendestödet i vanlig måndagsordning sen gympa på eftermiddagen.
 
Nu sitter jag och myser med lite ljus och har precis lyckats sälja iväg lite barnleksaker. Så skönt varje gång det lättar lite, vi har så himla mycket. Samma med kläder också.
 
Imon blir det en promenad på morgonen och sen ska jag hämta Gabriel i skolan så får jag mysa med han hela eftermiddagen innan dom andra kommer hem. Kanske att jag orkar ta mig till stan en sväng också och hälsa på mamma i butiken (Maggros på hörnet för er som inte vet) dom hade visst fått in lite kläder i mitt favoritmärke Lipfish som jag gärna vill se.
 
Men men, nu måla lite mer tror jag allt. :p
Tjing!
Till top