Ast-träff

Hej hopp!
Idag har boendestöd varit här och vi har diskat, vikt tvätt och gjort ren kaninburen. Fullt skubb så vi hann inte med granen så den står kvar och skäms :p
Sen tog vi en promenad ner till stan där hälsade jag på mamma.
Dom har fått lipfish-nyheter som jag bara fick lov att se. Mitt favvomärke ju. Och guuu va fina dom var! Blev helt kär i den ljusrosa klänningen med ugglor på men barnen vill nog säkert nåt annat :p Tänkte iaf invistera i lite sånt till sommaren
 
Efter det åkte jag hem och åt lite och sen vidare till veckans höjdpunkt. Eller ja, varannan då. Ast-träff där vi träffas ett gäng tjejer med diagnoser inom autism-spektrumet. Nu var det många veckor sedan vi sågs eftersom det har varit jul och röda dagar så jag har längtat en hel del. Det brukar oftast vara en väldigt trevlig tillställning iallafall men idag slutade den tyvärr lite olyckligt vilket jag inte ska gå in närmare på.
Det är så skönt att sitta där och bara få prata och vara precis som jag är utan att någon dömer eller tycker jag är konstig. Eller förresten det kanske dom tycker för det är jag ju ändå litegrann. Men mina aspiga drag är inte konstiga där iallafall :)
 
Efter det var vi hemma hela familjen en stund innan vi åkte iväg till farmor och lämnade barnen där. Dom ska sova där två nätter nu. Så det kommer bli riktigt tomt härhemma. Så om nån har några förslag på vad jag kan hitta på imorgon tas dom tacksamt emot ;)
Nu blir det iaf måla eller spela en match heroes med Pajen (aka mannen)
Tjing!
Till top