Neråtperiod

Hej på er!
Hoppas ni haft en fin kväll.
Jag har målat och ätit hembakt blåbärspaj som jag och Gabriel gjorde idag. Riktigt god blev den!! Perfekt om jag får säga det själv ;) Han är en riktig mästerbagare den där lilla.
Och ja såklart lyckades jag spilla i målarboken. Att jag aldrig lär mig hur klantig jag är och att det är en dålig idé att äta på boken ^^
 
Annars då. Haft en liten nedåtperiod nu igen. Inte så allvarligt men fortfarande så att jag blir trött på det. Antagligen ligger litiumhalten i blodet lågt igen för jag skakar inte längre och finnarna är på väg bort som annars är ett tydligt tecken på att nivån är ganska hög. Och så mår jag ju såklart annorlunda när den är högre också så märker på det också. Sist jag tog blodprov låg det på 0,65 och innan det var det 0,79 tror jag. Det bör ligga nånstans mellan 0,5 och 0,8 så det kan mycket väl ha sjunkit mer nu. Ett himlans trixande med det där och jag vet inte varför det svänger så mycket.
 
Imorgon ska jag ha en vikarie som boendestöd. Känns lite halvjobbigt. Vi ska dessutom träna på eftermiddagen så hade velat gå med någon jag är van vid men men. Utmana sig själv var det :/
 
Tja vet inte om jag hade så mycket mer idag.
Min senaste halvtaskiga bild kanske ni vill se?
 
Lite färg iaf. Det är alltid trevligt att hålla på med.
Nu ska jag försöka ta mig in i duschen så att jag kan lägga mig någon gång..
Godnatt
 
Till top