Lek och bus

Tjo!
Den här dagen började med en liten städning, fortsatte med lite besvikelse och fortsatte med nytt hopp.
Vi har lekt med Simon och Algot, jag och Gabriel alltså. Erik och Linnea var i Falun och hälsade på vänner där.
Vi fikade och Simon gick igenom massor av mina alster. Även mina äldsta scrapböcker vilket var lite pinsamt. Jag tycker det ser ut som att jag utvecklats en hel del sen den tiden.
Även målarböckerna gicks igenom och en påbörjad bild blev klar. Attans, skulle ju såklart ha fotat den medans det var ljust... Kanske får dela den imorgon eller nåt.
Även jag målade klart en påbörjad bild. Min mandala som jag hållit på med några dagar nu.
 
Sen tog vi en liten promenad till lekparken och busade lite där. Klättrade, snurrade och gungade.
 
Och jaga pokemons förstås. Generation 2 har kommit nu så det är många nya och fler människor är ute och jagar igen. Kul att se.
Jag har sparat nästan alla nya för jag tänkte dra ett lucky egg imorgon vilket betyder att en får dubbla poäng. Och en får mycket poäng när en tar en ny pokemon så jag tror att det kan vara värt det.
Var meningen att jag skulle göra det idag men Erik kom hem så sent så jag hann inte. Får se om det går att klämma in imorgon. Jag ska först till sjuksköterskan och få mina dosetter påfyllda, så skönt att slippa tänka på det själv. Sen blir det matlagning med boendestödet. Jag ska göra kantarellsoppa. Jag hoppas att det är relativt enkelt för jag orkar inget avancerat nu.
Men efter det kanske jag kan göra det.
 
I övrigt så vet jag inte vad jag ska göra med den här bloggen. Det finns nämligen personer jag inte vill ska läsa och se vad som händer i mitt liv. Vill en inte vara med aktivt i det så tycker inte jag att den personen förtjänar att veta alls vad som händer heller. Så jag vet inte. Jag kanske lägger ner hela den här grejen och återgår till att bara finnas på facebook där jag kan kontrollera vilka som läser och inte.
Ville bara berätta det så att ni är beredda utifall att det händer. Lite trist är det men det är den krassa sanningen.
Till top