Kalas idag igen

Imorse sov jag till 12 förutom att jag gick upp och gav barnen frukost vid niotiden sen somna jag om på soffan. Jag har blivit så trött om dagarna, fattar inte hur jag ska orka med ett jobb :/ Går ju till och med och lägger mig i tid så det är inte det. Kanske någon medicinpåverkan.
 
Det har varit mycket kalasande den här helgen. Idag var det Algots tur. Nästa vecka ska vi på Leos lekland och fira honom ännu mer.
Idag fick vi god tårta och gofika och han fick en massa roliga presenter. Av oss fick han ett munspel, ett balansspel och bokstavsstämplar. Tror en av favoritpresenterna han fick var en repstege dom hängde upp i taket.
 
 
 Klicka för att se bilderna större på datorn. På mobil vet jag inte hur det ser ut.
Imon väntas att hämta ut mina delade dosetter hos sjuksköterskan, ett snabbesök i mammas butik sen blir det matlagning. Tänkte rulla egna köttbullar. Så späckad morgon men sen är det lugnt tror jag.
 
Nu har jag pysslat kort så många dagar så nu är det dags att måla lite målarbok om jag orkar leta på en bild jag vill måla annars blir det korsord.
 
Till top