Gympa och kalas

Hej!
Idag har jag och Gabriel gympat tillsammans och Linnea fick gå på dans med Erik.
Det känns så bra att få lite egentid med barnen ett och ett och tycker det är ett fantastiskt iniativ av Erik att gå på dans med Nea.
Sen var vi bara hem och åt och sen fortsatte jag hem till Emma för lite gofika eftersom hon fyllt år. Så fick jag även chansen att få vara hundvakt till en riktig liten gullbollssötnos vid namn Olle, på torsdag när hans husse ska bort. Jag har varit hundvakt åt honom en gång förut och det gick jättebra. Flera långpromenader blev det då så skönt.
 
Och så har det hänt en annan rolig sak idag också! Agnes, min svägerska, har fått bebis. Så barnen har fått en liten Dastan till kusin. Så himla söt. Så hoppas jag får chansen att träffa honom snart.
 
Annars har jag mest gjort kort hela dagen. Jag hade visst spridit ut mig över hela hobbybordet så fick kämpa lite för att få in datorn i det lilla bombnedslaget men det gick :)
 
Ska fortsätta med det ett tag nu innan det är dags att gå och sova.
 
Till top