Dipp

Dipp idag. Och inte dipp som i dipp till chips tyvärr. Jag har varit låg hela dagen och inte alls på humör. Solen har strålat utanför fönstret och den har inte matchat mig alls.
Lagade mat imorse iaf med boendestödet. Blev indisk lammgryta. Ganska gott faktiskt men inte lika gott att värma tyvärr.
Sen har jag varit på gympa på kvällen vilket hjälpte upp humöret lite så nu mår jag bättre. Hoppas det håller i sig.
Imorgon vankas det långpromenad och hämtning av Gabriel. Tydligen ska det bjudas på nå fika för att det är alla hjärtans dag. Skitnervös är jag! Rädd att folk ska prata med mig, vet inte hur man gör, var ska vi mötas upp? osv osv... Mycket att oroa sig över som säkert är plättlätt för vanliga människor. Var inte alls beredd på det här men jag ska försöka palla med. Helst vill jag bara sjukanmäla mig och låta Erik hämta när han slutar men det känns taskigt mot Gabriel och dessutom så törs jag inte säga till att jag inte kan hämta heller så jag får allt vackert bita i det sura äpplet. Eller den söta kakan...
Nu ska jag fortsätta måla. Håller på med en kanin i dagdrömmar som jag dragit mig för att göra. Ni ska få se varför när den är klar om inte innan. Men eftersom jag ibland målar dom i ordning så var det den som stod på tur.
Fy vilket trist inlägg. Ingen bild ens. Jag ber om ursäkt och hoppas det blir bättre nästa gång.
Hej på er!
Till top