Blodprov

Hej hopp!

Idag fick jag lov att gå upp tidigt. För det är så att är en bipolär och får litium medföljer en hel del tråkiga saker. Bland annat provtagning titt som tätt. Dom kollar sköldkörteln, levern och ser till att litiumhalten inte blir för hög i blodet.  Då tar kroppen mer stryk. Sen har vi ju alla biverkningar som litiumet ger också.  Den här gången ligger jag nog rätt högt för jag har ganska mycket skakningar och supermycket finnar.  Men jag mår bra psykiskt! Och det är väl huvudsaken..


Nu snart blir det förhoppningsvis lite ast-träff och innan det ska jag trycka in ett annat möte så jag hoppas att jag hinner med lite ast-träff också då det krocka. Så mycket att göra idag.  Har haft boendestöd på morgonen också. 

Annars har jag mest löst korsord den senaste tiden :)

Till top