Bak

Hej på er!
Sitter nu i köket och skriver. Jag är fortfarande imponerad över att det går att ha datorn med sig överallt ^^
Erik ska baka lite och jag ville hålla han sällskap.
Idag har jag varit på ett SIP-möte. Det betyder samordnad individuell plan tror jag. Det är typ som att man samlar alla parter som är inblandade i mitt liv och diskuterar tillsammans. Så boendestöd, biståndshandläggare, LSS-handläggare och representatanter från barn och unga som är en slags öppenvård var där. Tyvärr kunde inte min sjuksköterska vara med. LSS har jag ju inget att göra med än men jag hade ju hoppats få ledsagning genom dom så att jag kunde komma igång och ut i livet igen men tydligen så var det inte säkert att jag tillhörde rätt personkrets då dom går efter den utredning som är mest grundlig. Vilket säkert är den från Hab och den visade ju på ingen autism så jag vet inte. Blev en liten besvikelse såklart.
Happ det blev inget bak för degkroken färgar tydligen av sig och är inte rätt färg så nu ligger den i blöt med bikarbonat vilket inte verkar hjälpa och snart dags att laga mat istället :/
 
Igår hann jag inte blogga. Försöker komma ihåg vad jag gjorde men det går inte så bra. Pysslade några kort iaf. Och tog en promenad på förmiddagen.
 
Nu ska jag gå och se om barnen vill se på Sandybell med mig. Mest jag som vill skulle jag gissa :p
 
Till top