Julkortsinspo

Goder afton!
Eller ja, godnatt typ. Det här får nog bli det sista jag gör ikväll såg jag precis på klockan.
Tänkte visa korten vi skickat i år. Dom flesta verkar ha kommit fram nu iaf sent om sider. Ändå posta jag dom i god tid innan. Skumt. Var lika förra året också. Kanske får lov att köra med vanliga frimärken i fortsättningen :/
Känns så bra att jag har energi att skapa igen. Har ju vart nåt år då jag inte orkat göra några alls. Men i år kändes det kul så då körde jag :)
Blev 18 stycken i år:
 
Blev några målade kort i år:
 
 
Och sist men inte minst, vandringskortet som vandrat fram och tillbaka mellan oss och Kolarbo sedan 2009. Kortet har ändrats en hel del sedan det begav sig för första gången. Tyvärr blev det inget kort på hur det såg ut i år då jag redan paketerat det då, men så här såg det ut 2009:
 
Nu ska jag gå och sussa. Hörs snart igen hoppas jag! Har ju lite julbilder jag vill dela!
 
Till top