Hejdå 2017

2017 var året då det vände! Då allting blev att kännas lite lättare. Inga inläggningar vad jag minns och måendet är påväg uppåt.
En snabb genomgång av året med bilder.
 
Januari
 
Firade mami när hon fyllde år
 
Februari
Vi lekte massor på Leos lekland
 
Mars
Jag fick åka lite fyrhjuling
 
Och lite bräda
 
April
Och så bästa veckan på hela året! En vecka i värmen och med mycket äventyr!
 
 
Från värmen ner i en iskall gruva där jag fick rulla i en boll på underjordiskt vatten
 
Maj
Mira och Linnea hade dansuppvisning. Det var magiskt!! Så duktiga!
 
Hälsade på kossorna. Dom är sååå fina
 
Juni
Vi spela minigolf med ast-gruppen
 
Ännu en bra vecka. Vi var i Idre med systrarna med barn och Belinda med familj. Mycket mysigt
Vi besteg Nipfjället bland annat.
 
En lång bilresa hem
 
Juli
I juli hände det massor så vet inte vilka bilder jag ska välja.
Men här är iaf det första och sista badet den sommaren. Dvs enda...
Linnea smort sig själv i ett obevakat ögonblick ^^
 
Vi var i Eskilstuna djurpark samtidigt som vi hälsa på Agnes med familj i Kungsör
 
Och så var vi på Furuviks djurpark och såg på enhörningarna ;)
 
Augusti
Så fyllde jag år och fick massor av fina presenter. Annars var det mest pokemon som hägra den månaden. Tror att det var då jag var till Mall of scandinavia med Belinda och jagade lite.
 
September
Jag och Linnea gick på festival salute och Linnea somna i mitt knä lagom tills fyrverkerierna skulle börja.
 
Vi var till Ullared och proppa bilen full
 
Oktober
Vi firade halloween och Gabriel och Linnea fick gå sin jungrufärd med bus eller godis
 
November
Första snön kom och barnen blev överlyckliga och skulle gå ut för att bygga snöfort
 
Barnen fira sina födelsedagar med varsitt kalas med massor av ballonger
 
December
Julmånaden inleddes med julskyltning på stan och barnen fick sina första julklappar. Dom hade en gratiskarusell som Nea åkte och tomtar traska runt på hela stan.
 
Det var det året det. Nu kör vi på ett ännu bättre 2018! Gott nytt år!!
Nu ska jag gå och se om dom behöver hjälp med nyårsmiddagen. Vi ska fira in det nya året hos Kicki, Pawel, Mira och Matheus. Spela spel, äta gott och sova över. Låter som att det kan bli en bra nyårsafton i mina öron!
 
Till top