Nes

Äntligen har det kommit!! Mitt mini-NES. Ni vet dom där grå konsollerna från 80-talet med Super Mario och Zelda. Nu har det kommit en mini variant som är nästan lika liten som dosan. Ryms i handen och innehåller 30 av dom mest sålda spelen. Men jag saknar några spel. Bland annat nåt bilspel och ett rymdspel vi hade när jag var liten och Goonies hade jag velat ha också. Men jag får nöja mig med dom här 30 nu ett tag.
Finns ju massor att leka med. Jag är riktigt glad att Zelda finns. Det är huvudsaken. Kanske jag ska försöka mig på att varva Link också.
Jag har väntat på det här sen i september förra året. Var livrädd att jag inte skulle hinna få något. Verkar som att det är många som blir utan och e-butikerna får bara små leveranser väldigt sporadiskt. Helt idiotiskt att dom inte kunde tänka på det innan och inte göra så att man kan förbeställa det om det inte finns att få tag i. Jag fick ett mail från siba för några veckor sedan där det stod att det var inte säkert att jag skulle få något utan det var dom som hade beställt i augusti som stod i tur men tydligen så räckte det :D Riktigt glad över det är jag.
Lite storleksskillnad ^^
 
Idag har vi varit på kalas på Leos lekland, jag och Linnea.
Det var skoj och mormor kom förbi en sväng och lekte lite också. 
 
11 dagar kvar till Kanarieöarna också. Så nervöst.. Har inte ens börjat packa än men har skrivit en lista iaf vad jag ska packa och vad jag ska komma ihåg. Känns som att jag glömmer nåt bara :/
Mest nervös är jag över mina mediciner. Att det inte ska räcka med recept och mitt namn på burkarna. Att jag ska behöva nåt extra intyg. Om det är narkotika-klassat ska man ha nåt som heter schengen-intyg men tydligen så ska jag inte behöva det men är ändå rädd att dom ska ta dom i tullen och att jag ska bli jättedålig när jag är där nere eller att jag får lov att stanna i Sverige och inte får åka med. Att resväskan kommer väga för mycket eller att vi missar planet. Kanske väskan försvinner eller jag blir rånad. Ja mycket oro är det.. Så har lite svårt att se framemot det men det ska nog gå bra.
Nu ska jag iaf fortsätta måla.
Hej på er!
 
Till top