Helg

Ännu en helg avklarad.
Idag har Vincent varit här och lekt med Gabriel och igår var det gympa och dans och efter det vart det storhandling med hela familjen. Inte det enklaste projektet.
Imorgon väntar mitt sip-möte. Börjar bli riktigt nervös för det. :/
Är nervös för Spanien också. Det närmar sig med språngsteg och jag har en massa kvar att fixa..
 
Målat klart en till bild idag också. Älskar verkligen dom här bilderna <3
Den glittrar och glimmar mer i verkligheten men det är svårt att fånga på kort. Kul var den att göra iaf :)
 
Nu väntar jag bara på att barnen ska gå och lägga sig så att jag kan fortsätta lyssna på boken jag håller på med. Torka aldrig tårar utan handskar med Jonas Gardell. Riktigt bra!
Sen lär jag hitta en bra bok jag kan ladda ned och ta med till spanien också. Har ni några förslag?
Jaja, Ha det bra allihopa!
 
Till top