Vår

Hej hej!
Nu var det länge sen igen. Då var det vinter och lucia. Nu är det vår och snart sommar! :D
Idag har jag gått en promenad runt älven och kollat på alla växter som knoppat sig.
Vi har blivit med kanin också för några dagar sedan. Thåström heter han och är hur söt som helst. Ligger och sträcker ut sig på golvet och slickar när någon kommer nära <3
Har tyvärr inte lagt in några bilder på datorn än men det kommer kanske så håll till godo.
 
Nu har precis man och barn kommit hem, dom har varit i Kungsör hos faster Agnes och hälsat på sina kusiner. Skönt att ha dom hemma igen. Var väldigt trist igår.
 
Mitt psyke har varit väldigt ostabilt sen ett år tillbaka ungefär så det har blivit några turer in till Säter och även varit inlagd i 10 veckor sammanlagt. Livet såg alldeles svart ut men nu tror jag att jag åtminstone ser banan igen. En massa åtgärder har satts in för att jag ska kunna må bättre så jag hoppas att det kommer hjälpa den här gången. Har fått boendestöd, familjebehandlare och är under utredning för autism och eventuellt ADD. Ska bli så spännande att få svar!! Längtar så efter att få veta. Förstår ni, ett helt livs stort frågetecken kan rätas ut och bli ett utropstecken istället! Så ja.. Det kanske blir bra. Och nu senast jag var hos läkaren sa han att han misstänkte att jag är bipolär. Så med den grunden ska jag påbörja en litium-behandling nästa månad och se om jag kan jämna till mitt humör lite.
Ja det händer en hel del här. Från noll till hundra ungefär.
 
Nu ska jag lägga in lite bilder på datorn så kanske jag kan uppdatera detta inlägget.
 
Hej så länge!
Till top