Thåström

Hej hopp!
Jag laddade in lite nya bilder på datorn idag och måste bara dela med mig av den här lilla pälsbollen igen. Är han inte för söt!? ^^
 
Idag har jag haft boendestöd här och fick träffa en ny vikarie. Vi tog en promenad och jag fick hjälp att boka en ny läkartid vilket dom även kunde följa med på!!! Förstår ni hur mycket ångest detta besparar mig!! Det känns jättebra.
Hade en breakdown i helgen, antagligen på grund av att jag på eget bevåg hade halverat alla mina mediciner. Ingen bra idé tydligen. Gör inte det mina vänner!
 
Vad har jag mer hittat på sen sist tro.. Igår var jag med några vänner jag träffat när jag låg inne på sjukhuset. Vi njöt av det fina vädret, fikade, åt i torsång och tog en promenad runt en sjö. Halvvägs runt kom ösregnet och åskan men det gjorde inte så mycket. Det var bara mysigt. Och så besökte vi Silvbergsgruva och begrundade det blå vattnet. Häftigt där. :)
 
Nu ska jag beställa lite kort tänkte jag, om jag finner orken. 50 bilder gratis på fujifilm.
 
Till top