Tandfen

 
Hej hopp alla!
Igår tappade Gabriel sin första tand.  Ni må tro han var stolt! Den har setat löst några veckor och i helgen råkade han bumpa i sin kusin Mira och det fick bli ett besök hos tandläkaren. Tandis fick ta sig en titt och sen lyfte hen helt enkelt bort tanden. Den satt knappt fast.  Bara det att Gabriel gått och balanserat den i munnen så det var nog skönt att bli av med den ^_^
 
I helgen var jag på kryssning med kusiner, kusinfru med flera. Vi åkte birka Cruises till Åland. 
Mycket skratt och god mat.  Martin Rolinski från BWO spelade några låtar. Annars var det nåt dansbandet Svea som spelade som inte alls var särskilt bra. 
Jag köpte lite götta och presenter i taxfreen och spelade bort dom sista pengarna ^_^
 
Nu är klockan kvart i elva så det börjar väl bli dags för mig att ta mig ur sängen... 
Imorgon och på fredag blir det ingen långliggning för då kommer boendestöd kl 8 och rycker upp mig.
 
Tjillevippen!
Till top