Idre

Hej hopp mina vänner!
I veckan har jag och Belinda varit i Idre med Gabriel och Linuz. Vi har jagat golfbollar, bestigit Nipfjället, kollat in vattenfallet Njupeskär och badat på Idre fjäll. Sån himlans mysig vecka och jag har mått bra hela tiden. Ingen ångest eller dippar. Nu när jag är hemma mår jag som jag "förtjänar?". Energi-nivåerna är nere på noll och jag har sovit länge på nätterna och tagit långa sköna middagssovningar.
 
Imorgon är det äntligen äntligen möte på hab. Ska äntligen få svar! Som jag väntat. Innan det ska jag ta blodprov och efter så har jag samtal med min vårdkontakt på öppenvården. Mycket som händer.
 
På torsdag ska jag, Linnea, mamma, Helena och Algot åka till Furuvik så jag hoppas att vädret kan stabilisera sig lite och att det blir riktigt fint till dess :)
 
Bildbomb:
 
Njupeskär
 
Mors lilla Olle har sitt ursprung i detta naturområde
 
Hela renfamiljen mitt i stugbyn
 
Stenansikte
 
Forsen. Gabriel är fotograf
 
Stolt kille som klarat sig till toppen
 
Utsikt över städjan
 
Nipgubben måste man hälsa på innan man bestiger Nipfjället annars får man dimma på sig
 
Korv med skinka. Helt normalt ;)
 
Korvgrillning pågår
 
Golfbollsjakt
 
Mycket spring i benen när ett barn suttit still i en bil länge
 
Det klassiska Chicago
 
På väg
 
 
Ha det bra! Nu ska jag sova! Wish me luck for tomorrow!
Till top