27 december 2016

Inte många dagar kvar på det här året nu heller.
Tänkte jag skulle ta en tur till kupolen för lite shopping men Erik väckte mig så jag kom fram till att det kanske inte är en sån lysande idé. Tydligen är det ganska mycket folk där i mellandagarna :p
 
Igår var vi hos mamma och åt det sista julbordet och bytte dom sista klapparna så nu tror jag att julen är färdigfirad. Fyra julbord har det blivit för oss så vi är nöjda ^^ 
Efter kalasandet igår åkte vi hem och barnen fick stanna så att jag och Erik fick lite egentid tillsammans. Vi gick på bio, Passengers, och spelade spel. Och fick sova ut på morgonen. Erik iaf. Jag var ut på en timmespromenad med mitt boendestöd klockan nio. Sen kom barnen hem vid elva-tiden.
 
 
Nu skriker dom på mig att det är mat så jag får väl försöka slita mig.
Till top