Arbetsintervju

Hej på er gott folk!
Hoppas ni har en trevlig kväll! Jag har det mys iaf. Mannen for å spela figurer och jag sitter och lyssnar på musik och löser korsord.
Jag har varit på arbetsintervju på IKEA idag jag. Det var spännande må jag säga. Det är så svårt att hitta ord och svar på dom där frågorna tycker jag. Det går så fort så jag hinner inte tänka. Jag hoppas ändå att jag gjort ett bra intryck och att dom vågar satsa på mig. Hur det än går för mig så är jag ändå stolt över att jag fixade det och det var ett stort steg för mig idag så jag har absolut vunnit något på det redan!
 
När jag kom hem därifrån fick jag en mindre chock!
Linnea kom och mötte mig i hallen med lite torkat blod runt munnen och när hon flinar så ser jag årets glugg vid framtänderna!!! Iskall blev jag :s Erik förklara att hon lyckats slagit munnen i en stol hon halkat av på nåt vänster och slagit IN tanden i tandköttet!!! Fast det såg dom inte förräns på röntgen hos tandläkaren. Först försökte Erik hitta tanden härhemma. Hon får alvedon på regelbunden basis nu, får bara äta mjuk mat och så får vi komma tillbaka nästa vecka till tandis och se om den börjat komma ut igen. Stackars skruttan var ändå jätteduktig hos tandläkarn och hade gjort precis som dom bad henne.
 
Nu ska jag fortsätta med mitt kryssande.
Ha det! :)
#1 - - Linda:

Sååå snygg här. Bästa frisyren nånsin på dig, tycker jag iallafall <3

Svar: Oj du är långt tillbaka och läser :p Tror att håret är uppsatt och alltså längre.
Millis

Till top