Nyfödd

Hej hopp!
Hoppas ni har en fin kväll!
Dom senaste dagarna har jag ägnat mig åt två viktiga saker. Okej den ena kanske inte är så "viktig" men det kändes viktigt för mig att slutföra det jag påbörjat! Jag har nämligen tapetserat dockhuset och skrivit ett personligt brev och cv till Ikea. Känns mycket bra och nu är det bara att hålla tummarna för att dom hör av sig snart och jag får komma på intervju! :D
 
I och med detta så fick jag ju lov att kolla vad dom skulle kunna få upp om dom googlade mig så jag testade själv ;)
Denna bild hittade jag då som jag kämpat på att få tag på! Jag har mailat med tidningen men inget har hänt. Så jag känner mig helt klart lyckligt lottad nu!
 
Jag älskar min fina familj <3
Nu har jag allt jag kunnat önska i familjeväg. Det är väl hunden som fattas då ;)
 
Och här kommer lite bilder på dockhuset som även Gabriel varit med och tapetserat med egenhändiga tapeter. Inte riktigt klar men en god bit på väg. Dom sitter inte helt fastlimmade med tanke på att jag ska kunna byta ut dom efter humör :)

Nu fastnade jag i sorterar-träsket av alla miljontals bilder som ligger här och var på datorn. Jag ska försöka organisera upp dom lite innan jag ska gå och lägga mig. Är ju ändå min sovmorgon imorgon :)
 
Godkväll på er!
 
Till top