Avicii och afrikansk dans <3

Hej hopp mina vänner!!
Vet inte hur länge sedan det var jag skrev men jag har iaf äntligen fått blivit av med det där jobbiga bandaget jag hade på handen. Det är otroligt hur stel och svag man blir på bara två veckor av att inte få använda den... Men nu kan jag iaf hjälpligt använda handen att skriva lite smått på tangentbordet. När jag tog bort bandaget kunde jag knappt röra den. Tummen nådde inte ens att kunna nudda pekfingret och handleden var alldeles fixerad. Men efter att ha fått några övningar jag ska göra fyra gånger om dagen har det blivit mycket bättre väldigt snabbt! Skriker fortfarande rakt ut om jag skulle råka göra en för hastig rörelse eller något barn lägger sig på handen eller så.
 
Men men, åter till vad jag tänkte blogga om idag. Hittade på en rolig video med Avicii nyss som jag ville dela med mig av. Den är helt animerad med LEGO! Imponerande och coolt om ni frågar mig! Jag älskar lego och blir sur på treåringen härhemma om jag inte får vara med och leka ;) På riktigt alltså!!
 
Och som ni kanske vet hur det kan bli när man surfar runt på tuben så kommer man alltid in på massa underligt som man inte tänkt tanken på från början. Så också denna gången. Nu var det afrikansk dans jag kom in på efter ett tag. Blev väldigt sugen på att lära mig dansa så så jag följde med och kikade en 5-minuters-lär-dig-dansa-video. (visserligen sittandes med en stor godisskål i knät ;))
 
Ha en bra kväll så ses vi snart igen :)
Till top