Vår!

Vi börjar få lite vårkänslor här hemma och pysslar i lite vårfärger. En liten påskig kanin och några glassar har Gabriel och jag knåpat ihop. Glassarna är meningen att man ska matcha ihop rätt pinne med rätt glass plus att det är lite pilligt att få rätt pinnen i glassen. Aningens för lätt för Gabriel men han tycker fortfarande att dom är
kul  :)
.
 
Nu ska jag kolla klart på konståkningen :p Sån är jag. Tycker det är jättefint och blir lugn och harmonisk av att titta på det! :)
 
Hej så länge!
#1 - - Sandra:

Jag vill också ha "påkare" skriker Josef när han får se er påskhare :)

Svar: haha ja ni får väl pyssla ihop en. Det är ändå halva nöjet ;) Annars gör säkert Gabbe en åt han om han ber lite snällt :)
Millis

#2 - - Lisa:

Hi hi, så vitt jag vet är Ellie född 21 mars 2011 :) när är Gabriel född? Tiden går alldeles för fort :/ ha det bäst :)

#3 - - Sandra:

Jaaa, så fort vi är friska så kan vi göra ett försök att umgås, i veckan här har vi haft magsjuka... idag friska men börjar få ont i halsen igen... hatar sjukdomar!!
Kramkram till er!

Till top