Glitter och glamour!

Idag har jag gjort ett kort med tema glitter och glamour. Det är specialdesignat för en tävling jag tänkte delta i. Det var väldigt fina priser som man kunde vinna så jag håller då alla mina tummar och tår för det här!
Tävlingen finns på kortskissen.se.

'
 
Skissen man skulle utgå ifrån såg ut såhär:
 
Det var kul att få ösa på med glitter även om jag tror det kunde fått plats lite mer, men den lilla damen som bestämmer härhemma blev hungrig så kortet fick anses vara färdigt :p Jag kör väl på uttrycket "Less is more" så kanske jag kommer undan med det ;p
#1 - - Sanna:

Hur gick det med tävlingen då? :D

Svar: Inte topp tre tyvärr. *Mutter mutter* Men dom hade valt dom finaste enligt mig! Tuff konkurrens ;p På jakt efter fler tävlingar nu, det är bra för att få fart på pyssel-verkstan.
Millis

Till top