Mys i husbilen

Ok jag gör ett nytt försök. Mitt internet la ner ett tag så det jag skrivit försvann. Det är även första gången jag provar den nya bloggappen så jag hoppas det ska funka som det ska.Vi är alltså på kopparbergs marknad, jag, mamma, gabriel, curt och hunden ragnar, med husbilen. Jag och Gabriel har blivit tilldelade sovplatsen i taket. Det gick bra att sova där inatt och det var väldigt mysigt. Åtminstone sov gabriel som en stock. Jag vaknade till lite då och då av lite olika orsaker. Bland annat för att se till att vi inte trilla ner, för att det är fullmåne och att jag var rädd att få sendrag. Om jg hade fått det däruppe hade jag fått problem kan jag ju säga ^^ Hoppas jag klarar mig inatt oxå. Här är en bild från tidigare idag när jag och gabriel myser:kommer snart...
Till top