Idag, imorgon, helgen

Ja snart är helgen här. Jag och Gabriel ska ut på äventyr. Vi följer med "mormor" och "bonusmorfar" till Kopparbergsmarknad och ska sova där hela helgen i husbil. Det ska bli sjukt spännande men jag är lite nervös för sovplatsen som valts åt mig och G är nämligen taket!!! Det är alltså en säng som hänger i taket som man drar ner en liten bit när det är dags att sova. Det kan bli klaustrofobiskt, trångt, högt, oroligt för att vi ska ramla ner, ELLER jätte jätte jätte mysigt!! Vi får helt enkelt se. Spännande ska det bli iaf ^^ Bara vi inte glömmer favoritnallen Ludde så ska det nog gå bra :)
 
Idag när jag lämnade honom på dagis gick det bäst hittills. Han gnällde lite och kollade surt på mig från frökens famn men han skrek iaf inte ^^ Tydligen så blir han glad så fort jag gått därifrån iaf, vilket känns skönt. Sen när man kommer och hämtar honom så är han alltid glad och leker och busar och skiner upp som en sol när han får syn på mig :D
 
Idag är det höstmys som gäller för hela slanten. Krypa upp i något mysigt hörn och lösa korsord och läsa bok. Erik ska stanna hemma och plugga idag så jag får till och med lite sällskap.
 
Nu vill han ha tillbaka datorn. Så hejdå!
 
Till top