38+1

Godkväller!
Idag är jag i vecka 38+1 alltså. Såhär gravid har jag aldrig varit. :p Det börjar bli lite pirrigt nu. Jag undrar hur det kommer bli. Hur det kommer sätta igång och hur hon ser ut!!! Vet ju inte alls hur det känns att starta på ett naturligt sätt heller eftersom jag blev igångsatt sist så det hoppas jag att jag får uppleva den här gången.
Imorgon är det dags för barnmorskebesök igen. Trodde helt ärligt att jag inte skulle hinna med ett till besök men hon verkar trivas därinne :p
 
"Vill du pussa magen Pinen?"
(det är blänk från fönstret på benet, inte meterlånga bristningar ;))

Idag har jag varit och kikat på lite andra bilar. Som vanligt så börjar jag bli lite velig nu. Hittade en bil idag som jag blev helt kär i. Det var en svart toyota prius, automatväxlad. Tyvärr fick vi bara in en och en halv vagn. Alltså våran vanliga Brio vagn går in utan problem och om vi vill ha en till vagn med oss så måste det vara en sulky och vi måste ta av liggdelen på brion. Detta är ju inte optimalt men jag menar hur länge kommer Gabriel vilja åka vagn? Dessutom åker vi ju inte direkt på utflykter var och varannan dag där vi måste ha vagn till båda. Gabriel kommer ju få en ståbräda till vagnen också. Men en helkombi är alltså att föredra om vi ska få gott om plats. Jag måste nog avvakta med den där bilen och se om jag kan hitta en modell större. Kanske jag till och med skulle kunna få tummen ur och sälja Kian innan.
 
I förrgår bakade vi pepparkakor och Gabriel fick trycka ut små figurer och måla själv. Jätteroligt hade han! Perfekt helgnöje. :)
Såhär fina blidde dom:
Katten var favoriten och gubbarna kom på en klar andraplats ;) På hjärtat har pappapajen skrivit "PINEN" ^^
Jag älskar min undrbara familj!!! ♥
 
Den här veckan ska jag spendera lite kvalitetstid med Gabriel så han får vara hemma från dagis och bara ha mammamys heeeeela dagarna :D
 
Nu ska jag fortsätta med det jag inte höll på med! Ha det gott folk!
Till top