Semmeltider

Det trillar ner en och annan semla dessa dagar.
Både hemmagjorda...

(dessa har syster yster gjort)

...och köpta

(denna från Almas café)

Jag älskar semlor med vaniljkräm i! Mindre förtjust i mandelmassa.
Hur gillar ni era semlor?
#1 - - Sanna:

Mandelmassa is the shit! Fast nu blir det inga semlor för mig eftersom vi började med lchf mat idag.. :-(

#2 - - Millis:

Sv. Du får väl fortfarande äta det godaste på dom? Mao grädden?

#3 - - em:

sv; icke! ;) eventuellt en fet bea!

#4 - - Millis:

sv. Ja det hade ju faktiskt funkat! Men jag är en riktig potatis/pasta/ris-junkie ^^

#5 - - Sanna:

Jodå, grädde får man visst äta, men jag gillar inte det ändå så det sket sig i alla fall ;)



Angående kommentarsbomben så är det så att jag läser alla inlägg när de kommer men har inte tid att kommentera. Därför får jag ta alla på samma gång sen :D

#6 - - Millis:

Sv. Haha okej ^^

Till top