Sjukling

Godmorgon kära läsare!
Idag mår varken jag eller Gabriel prima men jag mår då mycket bättre än min lilla älskling. Igår kväll hade han 40 graders feber som hade gått ner till 39 imorse iaf. Han vill knappt ha nåt att äta men apelsinjuice går ner iaf. Usch tycker så synd om honom! Nu ligger han och sover igen. Andra middagsluren idag och då är klockan bara 10. Det är inte lätt att vara liten heller.
En annan jobbig grej är ju att vi ska åka till Tallin imorgon och vi får inte pengarna tillbaka eftersom det är närmare än 48 timmar innan. :( Jag tror ju iofs att febern är påväg åt rätt håll nu och att han kommer ner på normaltemp tills vi ska åka men han kommer ju säkert vara lite tagen även då. Det kanske blir mest hytthäng om det blir nån resa alls :s
 
Här är några bilder på en betydligt piggare pin som leker med playdooh-lera. Mycket kul!! :D



Nu ska jag hoppa in och ta en dusch medans han sover.
See you later alligator!
 
Till top