Grattis Bellis!

Hej hopp!
Idag har vi varit på ettårskalas. Isabell har blivit en sån stor tjej och fyllde hela ett år idag! Det var så skojigt och Gabriel fick busa lite med några andra barn/bebisar som var där. En tjej han gillade speciellt var Maja. Hon är lika gammal som Gabriel och jättesöt! :p

Bellis öppnade kalaset med illgråt och en spya men verkade väldigt nöjd med livet på en pinne när det kom till presentöppning ^^
Det bjöds på jättegott hembakt fika som jag knappt hann smaka på förräns Erik kom och hjälpte mig hålla Gabbe underhållen. Han är i en separationsångest-fas så han gillade inte riktigt att mamma skulle sitta uppe vid bordet och dricka kaffe. Eller hämta det för den delen :p
Men sålänge jag satt bakom honom så lekte han så snällt på golvet. Bellis har sååå många roliga leksaker :p

Det här kortet fick hon av oss tillsammans med lilla barnkammarboken med godnattvisor i. Tyvärr så lossnade fjärilens ena vinge så jag ska nog tillbaka och limma på det snart. Då får jag se Maddes nya lägenhet också. :)
Fjärilen gillade inte riktigt min omväg runt halva borlänge innan jag hittade rätt ^^


Födelsedagsbarnet:


Paket!!!


Lämna mig inte mamma!


En väldigt trött baby på vägen hem ^^


En liten blomma kvar som stått emot hösten hittills hittade vi när vi kommit hem:

Nä nu ska jag gå och sova. Imorgon kommer Sanna med familj och hälsar på :) Det ska bli kul. Roligt att få träffa lilla Vidar för första gången också.
Till top