Nytt försök med "Ny nalle"

Åh mina trogna läsare!! Jag gillar er!! Jag gillar att ni hänger er kvar och väntar och kikar in efter nya blogginlägg fast jag inte uppdaterat på hur länge som helst för att jag är så upptagen.

Som jag sa i förra inlägget sa jag ju att jag skaffat en ny nalle. En ny mobil alltså. Jag förlängde mitt abonemang och fick en betydligt vettigare lur som tack :D
Den här sötnosen är nu i min äga:


Så igår var ju första advent och idag på kvällskvisten tog jag mig tid jag inte har till att julpynta lite. Kände att det betydde väldigt mycket för mig. Eftersom jag inte hann med julen alls förra året. Jag och Gabriel vart ju kvar på sjukhuset två veckor in i december och när vi väl fick komma hem var jag inte direkt upplagd för att pynta. Men då sa jag att jag skulle ta igen det i år och då kan jag ju inte gärna svika mig själv i år igen och säga att jag inte har tid. Nänä det går inte. Så nu är det pyntat och jag känner mig lycklig :D Förtränger skolan en kväll, det förtjänar jag. Och det är det värt!! :p

Nu ska jag se vad vi fick för fina bilder på Gabriel i helgen. Han fyllde ju ett år. Helt galet :p Vad fort det går alltså. Nu får tiden ta och sakta in lite snart så man hänger med ^^

Jaja, först betala räkningar! Återkommer med pics en annan dag okej?
Godnatt och glad första advent i efterskott! :)
Till top