Bilder från igår

Godkväller!
Nu blir det en hel drös med bilder här :) Hoppas era webbläsare orkar med.
Spar nog bilderna på gästerna tills imorgon eller en annan dag. Om ni inte vill vara med kan ni väl pipa till?

Här är Gabriel på morgonen på sin namngivningsdag. Glad i hågen och kanske lite förväntansfull? :)


50 ballonger i vardagsrummet. Framkomligheten var inte maximal om man säger så ;) Gabriel gillade det iaf ^^ Men inte katten ;)


*Många longer* :p


De vackraste tårtorna jag sett! Så lekfulla och vackra så jag började nästan gråta när jag såg dom första gången ^^ Meta är bäst!!


Givmilda vänner deluxe!! Han fick såååå många paket!! :D :D :D
Mamman fick sitt lilla roliga också med att öppna dom och sen gick jag igenom dom när Gabriel somnat igår kväll en gång till ^^


Storbak deluxe. Vi fick massor av kaffebröd över så om ni vill komma och fika så finns det ;)


Sweet home Dalarna sponsrade med "Lillebrors rabarbersaft" och specialpriset när man fick full bricka i bingot. Saften blev en succe och alla fem flaskor tog slut och det förstår jag för den är sååå god!! :p


Hann inte riktigt med att fota dukningen innan vilket var lite synd, för Erik hade ställt upp jättefint och satt ballonger i taken och runt området så man hittade till lokalen.


Finaste lilla familjen som snart får tillökning. Så fint att Sanna håller handen på magen! Gilla verkligen denna bild!

Jag snor mig en puss av min älskade skrutt!


Syns lite dåligt men han fick ett smycke av mig och Erik som det står "Gabriel" på framsidan och datumet för namngivningen på baksidan. Jag kan ta en bättre bild på den sen.


Som sagt lägger upp lite bilder på gäster en annan dag.
Hare gött! Natti!
#1 - - Sanna:

Vad sött du skrev om oss, tack! :*



Tror att det var de tre första som var fel, tog i för mycket med längden (jag borde minnas!), kaninen blev fel -tyckte att Roffe lät bra ;). Sen minns jag inte om jag tog fel på tänderna eller ej. Om jag gissade fel så tog jag tre fast det kändes fel :p

Hippo har jag stenkoll på, det hade däremot inte Johan ;)



Grymma bilder det blir med kameran, vi vill/ska också uppgradera oss någon gång..



Kram

Till top