Pysselkvällen

Tjo på er därute!

Idag har jag och Gabriel varit ute å gått. Gick bland annat till hans farfar för att mata katten. Gabriel blev hysteriskt rädd för gud vet vad. Det var tydligen JÄTTE-läskigt hemma hos farfar. För att inte tala om katten!! Det var det värsta han har varit med om! Men när det släppte lite så vart han tokkär i henne istället! Det svänger fort vill jag lova!

Sen gick vi iaf vidare till kupolen och gick runt där tills dom stängde. Jag tycker det är rätt skönt att gå själv ibland. Eller ja, själv och själv. Gabbe var ju med förstås. Vi hittade massa spännande som fick följa med hem. Bland annat lite kläder. Hittade faktiskt plagg till hela familjen ^^ Inklusive mig själv! Gabriel får mest som vanligt nu för tiden :D
Och så hämtade vi ut "Dagispåsen". Det är en praktisk påse med lite smått och gott i för alla "förskolebarn" Ja jag vet att Gabbe inte börjat än, men vi fick en ändå :)

När vi var klara där började vi vandra hemöver och gjorde ett stopp i lekparken på vägen. Där var det en liten tjej som sa till sin mamma: "Titta vilken häftig bebis" Och jag blev såklart stolt som en tupp :D
Tog lite bilder där men verkar ha slarvat bort kabeln för att ladda in mobilbilder i datorn :s
Tog lite bilder här hemma som kompensation. Han blev otroligt söt på dessa om jag får säga det själv. Nybadad och glad :)




Just ja, åter till rubriken ^^
Pysselkvällen igår vart lyckad. Crona dök upp vid fem-sex tiden och då följde lite bestyr med Gabriel innan vi kunde sätta igång. Men vid halv åtta somnade lillponken och jag satte igång och pärla. Crona hade köpt 4 blandpack och hällde ut ett för att sortera lite. Det tog typ fyra timmar!? ^^ Det är helt galet vad det tar tid att färgsortera 1000 pärlor! Nu råkar ju jag ha beställt ett packe med 6000 blandade pärlor. Det lär ta lite tid det också :s
Men när han var klar med det blev det en cool svamp med metroid-hjälm bland annat.
Kommer inte ihåg vad klockan var när vi var klara men mellan ett och två nångång. Lämpligt nog så vaknade lillponken när jag skulle gå och lägga mig, så han fick lite mat sen sov han så gott ända till 07:20 imorse! Det var länge sen man fick sån sovmorgon :p
Här är några pics från igår:


Nu har klockan sprungit ifrån mig igen :s Dags för sängen. Godnatt!
Till top