Pysselkväll deluxe!

Ikväll ska här pysslas! Väntar in Crona snart, han verkar ha slarvat bort sina nycklar, men när det löst sig så ska vi göra pärlplattor på alla 8-bits figurer vi kan komma på! :) Jag tänkte iofs göra några ugglor också. Jag har fått nån dille på ugglor och vill ha allt som det sitter en uggla på :D
Dom här har Erik gjort. Dom fungerar perfekt som glasunderlägg till våran halvkänsliga bänkskiva till databord. Det blir märken om man ställer glas/muggar direkt på den.
På tal om Erik; Han har ju åkt på weekend till Tallinn nu, så jag är gräsänka den här helgen. Tur jag har min prins hemma iaf :D
#1 - - Gurkiss:

Snygga pärlplattor :)



Jag skulle också vilja göra en massa skojiga pärl figurer men jag har inte provat ännu men jag kanske får ta tag i det snart :)



Ha de gott.

Kram Gurkiss

Till top