Rädda blommor!

Hihi, Erik hade varit på plantagen idag och införskaffat två "rädda" blommor. Skithäftiga!! Skulle filma dom och visa dom här tänkte jag men kamerabatteriet hann dö :(
Måste nog införskaffa en ny snart. Kamera alltså. Funderar på en systemkamera istället men vet inte så mycket om sådana så jag drar ut på det :p

Berättar mer om blommorna sen när jag fått en liten video på dem så jag kan demonstrera ^^

Nu måste jag plugga ikapp matten som jag missade i onsdags (har tre lektioner samtidigt så har hemstudier i matten)
#1 - - Kerstin:

Oj nu blev jag då nyfiken..rädda blommor, vad är dom rädda för tro..:)

#2 - - Millis:

Dom är rädda för allt som rör dom ^^ Dom är jättesöta!! :)

#3 - - Sandra:

Fråga din yngre upplaga av syster om systemkamera, hon har ju läst in sig på dem innan hon köpte sin. Har du slantar så är det så värt det nu när Gorm kommer...

#4 - - Erica:

ursch vad tråkigt .. hoppas du hinner ikapp

kram

Till top