Scrap

Hej hopp!
Blev på riktigt bra humör!! På nåt vis så har en viss person styrt in mig på att tänka positivt. Försökte hjälpa henne men verka som att det satte igång mitt eget "Positiv-tänk-snurr" ^^ Hoppas det hjälpte lite för henne också. Det är ju inte så lätt när man känner sig lite sådär. Men det häftiga är att det hjälper supermycket att bara sitta och tänka positiva tankar och känna hur även humöret ändras med det.

Har ju lite scrapping att dela med mig av också för er inspirationssugna. Var meningen att jag skulle sätta mig att göra lite roliga vikningar men det var roligare att bara flyta med ^^


Kortet Benjamin fick


Bokmärke

Måste bara visa upp paketet Benjamin fick också. Det lär ju inte hända så ofta att det blir så här bra mönstermatchat bara sådär!? (Erik som slår in paketen, så han får väl credditen för den här ;))


Nu ska det pysslas mer!
Ha det bäst nu! Och tänk glada tankar och på vad ni är nöjda med istället för tvärtom ;)
#1 - - Sanna:

Du är min idol <3

Till top