Godmorgon

Hej hopp!
Blir nog en lugn dag idag. Som söndagar ska vara.
Ikväll ska vi gå och se på Avatar. Har längtat så länge efter att se den filmen och nu äntligen är det dax :) Hoppas att den är lika bra som folk säger, men det tror jag nog.
Men innan bion så ska vi gå och köpa pizza och sen kommer Måd hit en sväng också.

Om min kamera hittar hem någon gång så ska jag lägga upp lite lustiga bilder från igår. Jag glömde den på festen men den är i tryggt förvar i alla fall.
En liten lustighet som jag fångade på bild är att alla på festen tatuerade in varsin streckgubbe på benet!? ^^
En annan liten lustighet som inte fångades på bild är att min telefon höll på att drunkna i toaletten! Men den överlevde och fungerar felfritt. Det är ju en "Ericsson" ^^ Det vart lite kajko med ljudet ett tag och sedan fungerade inte alla knappar och den betedde sig lite udda, men den är nästan helt återställd nu. Och jag tänker inte förklara hur den hamnade i toaletten ^^

Nej nu blir det pizza. Planerar att äta en kebabpizza super utan kebab. Den är såå god.
Hej så länge!


Till top