:)

Avatar var inte lika bra som folk säger...
...den var bättre!! :) Helt grym alltså. Skulle inte ha någonting emot att leva i den där världen. ^^
Nu sitter jag och snaskar godis och ska snart hoppa ner i badet med Erik.
Hej så länge!
"I see you!"
#1 - - Sanna:

Mysigt att bada tillsammans, those days are gone, för tillfället i alla fall ;)

Iofs blir det bad med Elsa ibland och det är nog så mysigt :)



Surt att Avatar är bra när den enda bio man kan gå på är barnvagnsbio, kan lova att de inte visar såna filmer där. Vi får vänta tills den går att hyra!



Jag vet faktiskt inte vad han vill ha för motiv. Jag ska snacka med honom så återkommer jag. Ska höra om han vill ha Mario eller Luigi istället för ett av spökena.



Ha det bäst!



#2 - - Sanna:

Det är ingen dum fråga. Korgen är en gammal träkorg som min mamma sov i när hon var bebis. Den står på en ställning så hon kommer en bit upp och har gått i arv. Syrrans son hade den sist.

Du får se när du kommer :)

Kram

Till top