Sorry

Usch nu är jag sådär dålig att uppdatera igen :( Verkligen lessen, men det är så mkt hela tiden ju. Helt fantastiskt hur en varelse som sover så mycket kan ta så mkt tid! :p Men han är världens sötaste så det gör ingenting. Idag har jag börjat gå igenom vad jag ska göra nästa termin i skolan. Ska ju plugga på distans på NTI skolan i Falun. Det verka inte vara riktigt så mkt distans som jag trodde men jag hoppas jag lyckas få ihop det ändå. Det är ju bara 200 poäng kvar innan jag är klar med betygen. Så det blir studier på halvtid denna terminen. Jag ska läsa engelska B och kemi A.
Men men, nu ska jag studsa i säng innan jag stupar någonstans.
Sov gott mina kära läsare!
#1 - - Sandra:

...grrr... sluta med att be om ursäkt!! Bums!! Ingen som förväntar sig ständiga uppdateringar, jag är inte så flitig jag heller mellan varven men så är ju livet jue... Jag är tacksam för de uppdateringarna du gör, det är informativt och trevligt att läsa :)

Pussa och krama Gaaabi som Josefen säger... :)

#2 - - Sanna:

Håller med föregående talare. Hur sjutton ska man hinna blogga när man knappt hinner gå på toa?!

Roligt att läsa när du väl skriver. :)



Kram

Till top